Monday, March 14, 2011

Nak bagi muka licin dan bersih

yg nie adalah gambar ihsan google ye..
Kali nie aku nak kongsi satu petua yang aku dapat dr orang tua dulu..iaitu petua untuk licinkan kulit muka dan bley gak utk kurangkan masalah jerawat..caranya ialah air basuhan beras yang pertama dan kedua tu di gunakan untuk basuh muka..biarkan air tu kering di muka baru lah di bilas engan air biasa...dan jujurnya aku pon ader amalkan petua nie..alhamdulillah ok jek...tp xtaulah samada kebetulan atau da memang muka aku nie jenis yg xnaik jerawat kan...
pepun boley lah try lagipon air basuhan beras tu drpada membazir boley gak guna nak basuh muka...ade org xsuka katanya air tu da kotor..emhhh terpulanglah kan..namapon petua so xtau sejauh mana dia punyer keberkesanan dan kesahihan nyer...heheh aku kalau maleh campak jek kat pokok lada aku tu ha..segar jadikknyer..heheh

1 comment:

  1. As'kum.

    Kepada sesiapa yg berminat dgn kecantikan, diharap dpt teruskan pembelajaran melalui website ini:

    Petua Kecantikan Tradisional

    Semoga berjaya. Tq.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi