Saturday, December 10, 2011

BLUEBERRY CHEESE CAKE again n again...


tang melrpa ni la yg aku selalu fail...tangan nie keras sangat so xtau la nak buat camana lagi...

sebenarnya kek nie adalah tempahan member..lama dah tapi saje nak tepek kat sini buat kenangan..xdelah cantik sangat tapi antara kek kegemaran aku..lagipon nie antara kek yg mudah disediakan...nak buat kek lain masih menunggu masa yang sesuai..bukan xteringin nk buat 'Red Velvet Cake' atau 'chocholate indulgenge' tapi masih takot lagi...

maklumlah kan aku nie bukannyer berbakat sangat sekadar suka mencuba aje...kalau selalu sangat buat sape nak makan..aku jugak yg terpaksa habiskan...xlarat weiii bese aku buat time bukan cuti so kalau hasilnya memuaskan aku ley bawak ke sekolah bagi kawan-kawan rasa...sekarang nie cuti so aku boley try resepi yang biasa-biasa aje...

oklah layan gambar aje la ye kalau nak tengok resepi dalam n3 sebelum nie aku dah letak..


No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi