Monday, January 30, 2012

KEK LOBAK CHEESE da bommm...


sorry la resepi nie dah lama dok dalam draft...ari tu xjumpa gambar dia...baru la nie bak publish...sebenarnya xterlintas dalam kepala untuk buat kek nie tetapi bila adanya permintaan terpaksalah aku memenuhinya..aku xberapa berminat sangat tapi kek nie lain sket dari kek lobak biasa sebab bukan sahaja toppingnyer daripada cheese tapi kandungan dalamnya juga ada cheese...mewahhh tol...

aku buat satu adunan dan tinggalkan sket buat versi cup cake sebab nak rasa...not bad la...sedap gak tapi xley nak makan banyak sebab cepat muak...kena makan sket2...kalau letak banyak jenis kekacang musti lagi best..aku letak 2 jenis jek tu pon xberapa nak berkualiti...kat kedai kek itu aje yg tinggal huhuhu....

bagi yg suka makan kek yg kurang manis...kek lobak nie memang sesuai la tapi xpayah la letak cream cheese kan...baru la jadik kek yg sihat hehehe apapon kek nie sume mana ley kita makan banyak-banyak...aku nie kalau ikutkan xnak makan tapi kalau buat sape yg nak habieskan kalaubukan aku...sayang nak buang so nak xnak telan juga lah...da la penat-penat buat kan....hukhuk sebab tu la aku xley nak diet....dah jadi cam tong sampah pon ade jugak...http://zaazu.com

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi