Monday, May 14, 2012

IKAN SEMBILANG masak pedas....

tetiba rasa perot lapa tengok gambar nie...actually ikan nie bukan menu utk hari nie...kelmarin masak baru hari nie nak tayang...antara ikan kesukaan aku dan semestinya masak pedas cam nie yg bole membuka selera....

resepi bese2 jek kak oii...tapi sudah semestinya meletop...aku goreng 4 ekor...ikan nie sebenarnya kecik jek...dah tu terpatah2 la pulak time nak sira dengan kuah tu yg xnampak rupa ikan tu....bedal je la kan....tapi klu MIL tengok sure nanges..hahaha






oklah kekawan sume...layan gambar aje ye...ingat nak jenguk dapur jiran carik resepi yg simple-simple....da xde idea nak masak apa nie...tapi tu la korang sume nie mmg bagus la...klu masak tu memang dabomm...kalah tauke restoren....aku nie plak alergic ngan resepi yg cam tu...bukanlah xsuka tapi takot xjadi..aku nie xreti masak.....satu lagi nak cepat je ...xlarat nak dok bertapa kt dapor tu lelama....hehe tabik spring buat insan2 yg memang dok kat dapor.......respect korang.... ( bila la aku nak jadi rajin ye...hihi)

http://zaazu.com

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi