Monday, June 4, 2012

BABY KAILAN segar dari Cameron....

hehe baru je balik dari cuti-cuti malaysia di Cameron...walaupon da kerap pegi sana....sayur mayur tetap aku borong sebab geram tengok.....sayur yang pelbagai jenis tu memang menggoda sungguh kan....kali nie aku pegi xborong banyak...yang aku beli juz baby kailan....potato yg kecik tu...tomato cerry....jagung ( wajib ada..) kobis....cendawan butang segar.....memang best..
 aku just goreng simple je baby kailan nie...aku tambah udang + cendawan butang segar tu..+ tomato cerry...emmm sedap sangat...ratah2 gitu pon orait....


nie la rupa sayur yg siap digoreng...ranggup je...meh la makan...even aku nie bukan vegetarian..tapi tgk sayur yg mcm2 buat aku tergoda..... 
nie la rupa cendawan butang yang segar....adehh 1st time beli memang jakun betoii aku kan...hehe ingat esok nak masak sup cendawan pakai yg fresh nie...sedap x agak2 hehehe bese buat pakai yg dalam tin tu jek...
http://zaazu.com

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi