Saturday, February 26, 2011

Making buttercream roses

oklah untuk kali nie saja aku nak kongsikan satu gambar yang aku dapat dari google image...cara nak buat bunga ros dari buttercream..sebelom nie aku dah letak video dan kali nie juz gambar je tau..
aku pon sebenarnya xpenah buat lagi bunga roses nie walaupon aku dah ader satu set nozzles yang aku beli ari tuh....nak tau sebab apa?? sebabnyer aku xreti guna..hehhe membazir beli mahal-mahal tapi x manfaatkannya ye tak?
jangan risau sebab tu sume termasuk dalam senarai projek akan datang...sekarang masih lagi dalam 'mood berholiday' dr sebarang aktiviti mem'baking'
korang jangan heran la kalau dalam blog nie lebih banyak 'story-mory' tentang kek bcoz i LOVE so muchhhh to--> baking and eat--> cake waaa sebab tu badan aku besau..heheh pepun kalau nak tengok pelbagai gambar lagi bley jek search kat google images...

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi