Sunday, February 20, 2011

Projek petang tadi...


sedang asyik dok belek blog seorang blogger nie tetibe tertarik plak tengok satu resepi nie..dia tunjuk gambar perhh menggoda tol tekak aku ingin mencubanya.petang tadi si Auni pegi jalan ngan makngah nya sampai sekarang pon xlek lagi nie ha so ada can la ibu dia ni nk mengodek dapur dengan aman..heheh
resepi yang aku maksudkan ialah egg tart..sebelum nie selalu beli jek kat pasar malam org jual p versi yang dalam loyang tu..sepotong rm2.50 tapi sedapp ooo..aku pon salin la resepi dia n try buat dan sesuaikan bahan-bahan yg ade kt umah..hasilnya seperti dlm gambo di bawah tu hah...xtaulah jadi ke tak..dari segi rupa memang xcantik sangat dan xmacam yang org lain buat..dr segi rase pon sama,x macam yg penah aku makan sebelum nie..xtau la sebab pe..lagipon nie 1st try so mesti laaa ade yg miss kat memana..

perasan tak filling dia macam gelembung je xnak turun-turun..kalau yang orang lain punye, aku tengok mcm filling dia bentuk kawah gitu...pesal aku nye cam gitu hah??
Oklah..sesape berminat nak mencuba leh try tengok resepi asal disini..

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi