Saturday, December 3, 2011

COMING BACK....

waaa sebenarnya bukan nak citer pasal kek...penat baru balik dari Cameron nie xhabis lagi...enjoy gile...memang best la kalau pegi sana just utk bersantai-santai...aku g ari jumaat sampai sana xdelah sesak sangat sebab org masih xramai lagi tapi esoknyer perhhh sesak sungguh...ramai tol orang mengambil kesempatan utk ber'holiday'...

nie adalah coklat yang telah aku beli akibat terpengaruh...isi dalam ade lah beberapa biji jek...xbanyak pon then coklat tu pon coklat bese di mana jelly berperisa disalut dengan coklat masakan...well pas nie xmo beli da..xberbaloi...huhuhu
sape yg pegi cameron mesti beli teh sebagai ole-ole...aku xli banyak sebab kalau beli lambat nak habis...aku beli nie pon sebab org kirim... tapi kalau dapat minum teh panas-panas waktu cuaca sejuk...nikmatnyer...
sayur yg paling aku suka...Asparagus!! tapi kat sana xbanyak jual katanya bukan musim...kalau ade pon sket jek...setelah puas mencari akhirnya terjumpa gak so beli je la walaupon xdelah cantik sangat....
kobis nie aku beli 3 biji rm10..saje je la beli utk di agihkan kepada sedara mara...buat tom yam putih atau di goreng gitu je pon sedap....

nie dia strawberry yang glamer kat tanah tinggi....bestttnyerr..kat sana aku dok ngadap strawberry coklat tu...sedap sangatt...aku xbeli banyak sangat buah nie sebab kalau bawak balik kurang laku..org xnak makan sangat sebab masam..aku beli nie pon sebab nak buat kek...kononnyer la...aku dah banyak kali gak la pegi sana dan ini adalah 1st time aku g time cuti sekolah yang panjang cam nie..emhh barang-barang kat sana memang mahal dari hari cuti hujug minggu biasa...peniaga kat sana mengambil kesempatan la cuti sekolah yang panjang nie sebab org memang akan datang dengan ramainya....pepun enjoy la...

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi