Wednesday, February 1, 2012

2ND BIRTHDAY my little princess

Selamat hari jadi...selamat hari jadi...selamat hari jadi Auni...selamat hari jaaaadiiiii.....yeay dah besar dah anak dara ibu nie---> 2 years old now...

semoga anak ibu nie menjadi anak yang solehah...anak yang pandai...anak yang baik...dengar kata ibu dan babah....pejam celik pejam celik da besar da anak aku rupanya...kejap je rasa..masih segar lagi dalam kelapa otak nie time sakit nak bersalin dulu...time preggy..huhuhu rupa-rupanya aku mempunyai seorang anak dara yg come... :)

Syukur sangat kerana aku berjaya melahirkan dan membesarkan zuriat aku sendiri...aku masih lagi diberi peluang untuk melihat dia membesar....indah sangat bila ada anak membesar depan mata....kenakalan dia...kemanjaan dia akan membuatkan kita terlalu excited...terlalu rindu sangat...walaupon kadang-kadang membuatkan aku pening nak melayan...adehh...

apapon bagi aku harap semua nya akan berjalan lancar...harap hidup anak aku akan diberkati..ibu sayang sangat Auni...muahhhh big hug to my little princess...ibu love u so muchhhhh
http://zaazu.com

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi