Wednesday, February 1, 2012

ROTI BUNGA panjang....

projek meroti kembali lagi...kali nie wat double adunan so dapat dalam 60 biji...penat xusah kira la...sib baik hubby aku tolong kalau x aku memang surrender...roti nie aku letak kat koperasi sekolah aku...kalau buat 30 biji tu sekejap je habis..ada yg xsempat nak beli...sian plak so buat lebey sket kali nie...esok hari ko-kurikulum...budak nie balik lambat so boleh la wat lebey..xrisau xhabis....

antara banyak-banyak roti ini adalah antara resepi yg aku memang suka...sekali makan 2 biji memang larat..hahahaha roti cam nie sesuai la untuk budak-budak sekolah...sebiji nie besar tau..memang kenyang kalau makan...jual pon xmahal mana...saje suka-suka...
resepi nie aku amek kat blog DTS - Mat Gebu...dalam banyak -banyak resepi yg aku tengok resepi dia nie memang elok kejadiannya so nak tengok resepi asal boley la ke teratak beliau ye disini...terima kasih ye sudi memberikan resepi yang bagus nie...at least aku boley la buat menda makanyg bagus pada budak sekolah...xdela diorang makan menda yg xberkhasiat macam nugget goreng tu....

untuk resepi bley la rujuk kat sini ye...aku xlarat nak taip semula...t ade masa aku update...buat la xrugi tau nak plak kalau banyak mulut kat umah yg suka makan....aku kat umah nie 3 mulut je...2 mulut besar...1 mulut kecik..xbanyak mana pon....ekekeke
http://zaazu.com

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KaSiH KeRaNa SuDi MeLaWaT bLoG iNi